Juliana Diperalat

Cogankata “bapa masuk perangkap, anak gadis tergadai” memang menepati hasil kejayaan komplot si Tipah. Kini Juliana yang cantik rupawan sudah pun menjadi haknya secara sah. Sekujur tubuh si perawan itu boleh diperlakukan apa saja dengan sesuka hati. Tiada siapa pun yang berhak ambil tahu mau pun campur tangan. Tipah pasti akan kawinkan Juliana dengan Pak
Complete Reading

Cerita Dewasa Kepala Sekolah Perkosa Muridnya – Sukabandar. Kali ini aku akan menceritakan kisah seks yang terjadi pada teman satu kelasku panggil saja Elsa dia gadis yang sangat cantik dia selalu menggunakan jilbab bila ke sekolah. Tepat pukul 07.15 bel sekolahan berbunyi. Semua murid masuk ke kelasnya masing-masing. Tak terkecuali dalam kelasku. Semua teman-temanku sudah
Complete Reading

Cerita Dewasa Nikmatnya Ngentot Memek Berdarah Sunda – Sukabandar. Aq sadar bahwa aq tdk begitu pandai, maka itu aq selalu mencari cara agar guru-guru bisa membantuku dengan nilai. Cara yg aq gunakan adalah selalu mengajukan diri unutk menjadi koordinator pelajaran di sekolah.– Pengalamanku sebagai koordinator di kelas 3 inilah yg membawa diriku ke pengalaman yg
Complete Reading

Saat aku bermain di rumah Omku yang berada di Jakarta, rumah cukup besar dan mempunyai pembantu, saat aku masuk ke halaman rumah aku melihat motor yang parkir di depan ternyata itu pacar sepupuku yang namanya Riri, pintu ga dikunci sehingga aku bisa langsung masuk kerumah…tanpa sengaja aku liat kamar riri terbuka sedikit.. apa yang terjadi
Complete Reading

  Aku ingin berbagi kasih atau berbagi pengalaman dengan anak tiriku, aku yang sekarang jadi istri simpanan, hidupku yang aku alami sekarang sedikit hampa, telah berapa lama suamiku yang sekarang ternyata mengakui kalau dia sudah beristri dan memiliki anak, namun apalah artinya aku yang lemah dan bodoh ini jika harus bersikeras untuk menuntutnya. Kendatipun aku
Complete Reading

  Aku ijin dengan suamiku Pah, Mely mau olahraga nih..aku rasa badanku agak gemukan, suamiku menghantarkanku ke tempat fitnes untuk mendaftar sebagai member.  – “Mah” ak langsung ke kantor yach….. suami ku memang seorang pekerja keras, dan akhir akhir semenjak naik jabatan sering kali pulang malam.. Di hari pertama fitness dilalui dg berkenalan instruktur, kenalkan
Complete Reading

Keluarga kami mendapatkan pembantu baru dari jasa penyalur tenaga kerja namanya Atun dia masih muda berumur 22 tahun, body dia lumayan seksi untuk kelas pembantu rambut hitam lurus kulit sawo matang dengan wajah yang manis, tapi teteknya yang besar membuat asyk apalagi matanya dengan lirikannya sedikit nakal seakan akan mengundang nafsu.   Hari pertama kedatangannya
Complete Reading

 Tujuanku datang ke Jakarta sebenarnya untuk merubah nasib. Tapi siapa yang menyangka kalau ternyata kehidupan di kota besar, justru lebih keras dan pada di desa. Aku sempat terlunta-lunta, tanpa ada seorangpun yang mau peduli. Selembar ijazah SMP yang kubawa dari desa, ternyata tidak ada artinya sama sekali di kota ini. Jangankan hanya ijazah SMP, lulusan
Complete Reading

 Cerita Sexs Nyata Terbaru Mertuaku, Suami Baruku – RatuSex Com: Berita Dewasa Cerita Sex Terbaru 2015, Cerita Bokep Terlengkap, Cerita Sex Terupdate, Cerita Porno Terbagus, Cerita XXX TerPanas, Cerita ML Sedarah, Cerita Ngentot Perawan, Cerita Ngewe Tante Girang, Cerita Dewasa Terpopuler, Cerita Mesum Terbaru, Cerita Porno | Baru-baru ini aku mendapat sebuah email dari seorang
Complete Reading

  Petang itu aku tinggal sendirian di rumah. Abah, mak, kakak dan adik-adik dah balik kampung kerana atuk nak buat sedikit kenduri. Jiran sebelah rumah ku juga dah seminggu balik kampung kerana nak naik pelamin. Rumah kami kembar tiga; dua kami pakai sendiri, manakala yang lagi satu abah sewakan pada Bang Hamid. Cuaca redup kerana
Complete Reading

Semua peserta menarik senyum panjang kerana kursus dah tamat. Setelah siap berkemas dan memasukkan barang-barang ku ke dalam kereta, Azizah pula mahu menumpang aku balik ke Perak. Bagi aku tak ada masalah asalkan dia sudi menumpang kereta buruk ku ini. Setelah sudah Azizah memasukkan beg-begnya, kami pun mula bertolak balik. Sebenarnya kami berada di pusat kursus
Complete Reading

  Kisah yang ingin aku ceritakan ini adalah kisah benar yang berlaku satu tahun dulu, masa aku kerja di Kuala Lumpur, sebaik sahaja menamatkana pengajian kat salah satu ipt di sana juga..Aku ni seorang pemalu. So tak de lah teman-teman perempuan ni, walaupun ketika di ipt dulu.So apa yang nak aku ceritakan ni adalah kisah
Complete Reading

Pak Itam ialah seorang lelaki yang sudah hampir sepuluh tahun menduda. Dia berkawin ketika berusia empat puluh tahun. Isterinya pula ialah seorang janda yang beranak dua. Dia lima tahun lebih tua daripada Pak Itam. Isterinya berbentuk badan yang agak gemuk. Dia juga berkulit hitam melegam seperti Pak Itam sendiri. Secara keseluruhan, isteri Pak Itam itu
Complete Reading

  Esok ialah hari yang berbahagia buat Ramlah. Itulah harinya dia ditabalkan sebagai seorang isteri. Bagi pengantin perempuan, penonjolan ciri ciri kejelitaan amatlah penting. Sebab itulah sehari sebelum tarikh tersebut, Ramlah bercadang pergi ke bandar. Dia berhasrat untuk mendapatkan khidmat pakar kecantikan yang ada di situ. Pada pagi itu Hampir dua jam dia menantikan kenderaan untuk
Complete Reading

Pada hari itu emak Salmah pergi ke rumah orang kawin di seberang kampong. Pagi pagi lagi dia sudah keluar dan dijangka pulang lewat malam nanti. Pak saudara Salmah telah bermalam di situ setelah tiba malam semalam. Dia datang atas sebab urusan harta peninggalan aruah isterinya yang juga berpangkat sepupu kepada emak Salmah. Pak saudara yang berusia
Complete Reading

  Aku ni berkerja di Kedah. Tapi aku telah diarahkan bertugas out station selama dua minggu di Kota Bharu. Setelah seminggu di situ aku dah mula rindukan isteri. Bukannya apa. Rindukan pantatnya aje. Aku ni pulak memang kaki mengongkek. Setiap hari aku nak. Jadi bila kena berjauhan macam ni, air pun naiklah ke kepala. Nak
Complete Reading

  Aktiviti aktiviti yang serba lasak memang menjadi minat dan kegemaran aku. Ini termasuklah ekspedisi yang mesra alam seperti mendaki gunung, berkayak menjelajah belantara dan sebagainya. Faktor kos, modal dan masa di bidang ini memanglah tinggi. Itu pasal ramai yang berminat tapi tak upaya melanjutkannya. Tapi aku ni bernasib baik kerana berada di dalam golongan yang
Complete Reading

  Sebelum aku mula, aku nak ucapkan tahniahlah kepada warga kerja sexmelayu ini, klassssssssssss gitu, sejak masok ke sini, dah berapa kali aku bawak awek aku surfing kat sini. Awek aku dah gian lak, sambil baca, aku kena jilat cipap dia……ini aku nak cerita sikit pasal pengalaman seks ku dengan awek aku. bagaimana first time
Complete Reading

Ceritanya begini. Aku sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak ketika itu. Peristiwa ini berlaku 2 tahun lepas. Aku sekeluarga bercuti ke kampung isteriku. Aku bercuti selama seminggu. Tujuan aku bercuti ialah kerana dah lama aku tak balik dan sambil itu untuk menghabiskan cuti tahunan aku yang masih banyak lagi. Setiap pagi aku dan isteriku akan ke
Complete Reading

  Cerita ini melibatkan saya dan adik kandung saya. Nama saya Anwar. Di saat ini saya ialah seorang lelaki yang berumur 26 tahun. Sedangkan adik perempuan saya bernama Junaidah atau singkatannya Ju, yang kini sudah pun berusia 23 tahun. Kesah ini bermula ketika saya berumur 10 tahun. Masa tu saya mulai menyukai cerita-cerita yang berkaitan dengan
Complete Reading

Create Account



Log In Your Account